luzia

luzia
@eccedentesiast0
i can't escape this hell...
üniversite | ftr
18 Haziran 2003
21 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
"Ben kalp almalıyım, çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir."
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Biraz kusur her zaman iyidir, benim ruh hastası, kusursuz deham."
Alıntı
"Çünkü her zaman daha çok sevdiğin biri, ilk açılan yarayı kapatır."
Alıntı
"Küçükken kızlar hayran olur, büyüdüklerindeyse âşık olur."
Alıntı