Kitap beş kısa öyküden oluşuyor. Öncelikle şunu söylemeliyim ki öyküler çok etkileyici değil ama güzel konulardan oluşuyor. Beklentinizi çok yüksek tutmanızı tavsiye etmem fakat yazarın diğer kitaplarında olduğu gibi bu kitapta da insanın üstüne düşüneceği güzel cümleler var. Bu yüzden de okumaya değer.
İlk sayfalardan itibaren sürükleyici bir kitap. Konusu merak uyandırıcı ve güzel. Ama benim en çok beğendiğim Fransız tarihinin de olayların içinde güzel bir şekilde okuyanı sıkmadan anlatılması oldu. Ayrıca kahramanların her birinin yaşadıklarının ayrı ayrı anlatılması da kendinizi hikayenin içinde bulmanızı sağlıyor. Kitabın sonu ise büyük bir sürprizle bitiyor.