" Nihayet tarihin bir döneminde insanlık rahat edecek, diyorsunuz. Nerede? Tekrar işler bozuluyor; her şeyin altı üstüne geliyor; insanoğlu yeniden çalışıp çabalamaya başlıyordu güzel günler bir türlü sürmüyor hayat değişiyor, her şey durmadan bitip yeniden başlıyordu. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ne diye altı yedi yıl bir yere kapanıp programlar, azarlar, dersler içinde ölesiye didinmeli? Ne diye koşmaktan, oynamaktan, eğlenmekten kendini zorla kendini yoksun etmeli? Bunun sonu yok ki... Ne zaman yaşayacağım ben? "
" insan kendisini bu oldukça iyi beslenmiş, iyi bir eğitim almış ve hiçbir zaman engellenip kısıtlanmamış, doğduğu andan itibaren istediği yönde gelişmesi için alabildiğince serbest bırakılmış, özgür bir aklın karşısında bedensel açıdan sağlıklı hissediyordu. "
"Cinsimizi ve tarzımızı yanlış anlıyormuşuz, iyi yetişme, moda, dans, kuşanma ve oyun işte bunların peşinde koşmalıymışız, yazmak, okumak, düşünmek ve araştırmak güzelliğimizi bulandırıp aynı zamanda tüketirmiş, en güzel çağımızda başarımızı engellermiş, sıkıcı bir evin işlerini ise en büyük sanat ve faydamız olarak sayar bazısı. "