Biri geliyor hayatına, diyorsun ki tamam yani artık bundan sonra yalnızlık yok.
İki kişiyiz, biz her şeyi iki kişilik düşüneceğiz.
Sonra.. çekip gidiyor yani
Tamam. gidiyor yani O.
O zaman ikiydik, ben şimdi tekrar bir kalacağım,
Yani bir kalmam lazım, öyle olması lazım.
Ama bir de kalamıyorum.
Yarım kalıyorum..
Niye yarım kaldım ben
Niye şimdi benim yarımımı aldı götürdü giderken