Hayır beyefendi: İnsan! İnsan döktü bu kadar kanı! Doğru, bu kitapları okuyorum, ama tek bir nedenle: İnsanlardan nefret etmeyi, onu aşağılamayı öğrenmek için! Siz domuzlarınızı altına dönüştürdünüz değil mi? Bense o altınların yeniden nasıl domuza dönüşmekte olduğunu görüyorum.
Peki siz kitap okumayan biri olarak, bu kitaplarda ne yazdığını bilir misiniz? Yalnızca insanların kötülüğü, hataları ve çileleri yazar. Sırf gözyaşı ve kan Wandergood! Baksanıza; İki parmağımın arasında tutabildiğim şu incecik kitapta bile bir okyanusu kaplayacak kadar insan kanı var, bir de bütün kitapları düşünün... Peki kim döktü o zaman bu kadar kanı? Şeytan mı?