Aramızdaki bir şeylerin kayarak tıpkı yerin altındaki katmanlar gibi yer değiştirdiğini hissettim. Birini tanıdığını düşünüyorsun ama o sürekli değişiyor aslında ve o sırada sen de değişmiş oluyorsun. O anda hayatta olmanın ne demek olduğunu kavrayıverdim. Bedenimizin içindeki katmanlar sürekli yer değiştirerek olmamız gereken insanları oluşturuyorlardı.
Kötü bir şey olduğunda, bunun arkasından gelen ikinci kötü şey de insanların senin için üzülmeleridir. Bu, başına gelenin gerçekten berbat bir şey olduğunun onaylanması anlamına gelir.
Bence bir sürü insan başarılı olmak istiyor ama eğer gerçekten denerlerse diğerlerinin hayal ettiği kadar başarılı olamayacaklarından korkup vazgeçiyorlar.