"Ben anti-sosyalim, öyle diyorlar. Onların arasına karışmıyorum. Çok garip. Ben aslında çok sosyal biriyim. Bu tümüyle, sosyalle ne kastettiğimize bağlıdır, değil mi?"
Ölümsüz olmak felaketim olurdu!
Ve sen;
bütün bunlarra sonsuza dek sahip olmayı arzulayan aşağılık insan!
Neden anlamak istemiyorsun,
bir süre sonra dünyadan alabileceğin hiçbir şey kalmayacağını?