Ece

Ece
@ecerdeniz
Kendimizi koruyamayacaksak, hiç olmazsa bırakalım deliler deliliklerinde özgür kalsınlar. Türümüzün bu haline mensup olmanın acısını çeşit çeşit hapishanelerimizde değil, kendi düş ve davranışlarda yaşasınlar.
Sayfa 61·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Merhaba” demenin, “seni seviyorum” demenin birden fazla yolu var; “özgürlük” demenin ise hiçbir yolu yok.
Sayfa 41·Kitabı okudu
1000Kitap
Ama geceler bizi yeniden âşık eder, bize “seni seviyorum” dedirtir. Gündüzleri söylenen “seni seviyorum”lar geceye gönderme yapar.
Sayfa 18·Kitabı okudu
1000Kitap
-Okumuş yazmış adam öğüt vermez de, dedi. -Ya ne yapar? dedim. -Adamı anlar, dedi, ne yapacak.
Sayfa 92·Kitabı okudu
1000Kitap
Ölüm de var arkadaş, ölüm. Şu köşkün sahibi de ölecek. Şu horoz da.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Alıntı