Gölgesine basa basa gidiyor.''Yorgunum gölgem!''diyor gölgesine.''Biliyorum,ben de yorgunum!''diyor gölgesi.Konuşuyorlar.
''İyice bunaldım gölgem!''
''Biliyorum ben de bunaldım...''
‘’ Dünya değişiverdi!Yundu,yıkandı,çiçeklendi!Bir serinlik,bir ışık,bir güzellik oldu dünya!Karşıda yarı biçilmiş tarlalar güzelleşti!İncecik,şırıl şırıl bir su içini yıkamaya başladı!’’
Kır Abbas dikildiği yerde,sağ elini bağrına götürdü.''Tam buramda yemyeşil bir acı var!Çıkmıyor içimden!Çıkmadığı gibi yiyip bitiriyor beni!''diyor kendine.