büyüdükçe ne kadar yakınımız olursa olsun hiç kimsenin bizi gerçek anlamda anlayamayacağını öğrenmek ise daha da korkunçtur. Bizi en mutsuz eden bizzat kendi benliklerimizdir ve işte tam da bu yüzden benliklerimizi yitirmek için yanıp tutuşuruz.
kafalarımızın içindeki o inatçı küçük ses bize neden bu kadar eziyet ediyor? bizi hayatta olduğumuzu,ölümlülüğümüzü, ruhlarımızı hatırlattığı için olabilir mi acaba çünkü bunlara teslim olmaktan ölesiye korkarız ama yine de kendimizi hiç olmadık ölçüde sefil hissetmekten kurtulamayız fakat çoğu zaman bizi benliğimizin farkına
en çok vardıran da yine acı değil midir?