Tiamat maalesef hiç hoşuma gitmedi. Atmosferi ve olay örgüsü başta ilgi çekici gibi görünse de okudukça fikrim değişti ve kitabı sadece başladığım için bitirme ihtiyacı duydum. Sürekli kelime tekrarları ve yansıma sözcüklerin çok fazla ve çocuksu olması okuma zevkimi iyice azalttı. Çok ağır ilerlediği için bitirmekte zorlandım.
İhsan Oktay ANAR’ın okuduğum ilk kitabıydı ve bu yüzden yazara karşı bir önyargı besledim. Sanırım diğer kitaplarını alıp okumaya cesaret edemeyeceğim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖