Yaşlı insanlar hayatın kötülüklerini göre göre kötüleşiyorlar;gönül saflığını,insan duygusunun bütün iyi taraflarını kaybediyorlardı.Bu belki normaldi ama yürekleri yalnız iyilikle çarpan,dünyada yalnız iyi şeyler bulunduğu sanan genç kızların da kötü duygulara kapılmış olması korkunçtu.