BOŞUNA
Sen yoksun.
Boşuna yağıyor yağmur...
Birlikte ıslanmayacağız ki
Boşuna bu nehir..
Çırpınıp pırpırlanması
Kıyısında oturup göremeyeceğiz ki...
Uzar uzar gider..
Boşuna yorulur yollar..
Birlikte yürüyemiyeceğizki..
Özlemlerde ayrılıklar da boşuna
Öyle uzaklardayız..
Birlikte ağlayamayacağız ki
Seviyorum seni boşuna..
Boşuna yaşıyorum
Yaşamı Bölüşemiyeceğiz ki ...
Aziz Nesin
İyilerin iyi tohumları, kötülerin kötü tohumları vardı.Ama tohumları kolayca göremezsiniz.İçlerinden biri uyanma hevesine kapılana kadar toprağın derinliklerinde öylece uyurlar.