Güzel yazarlar ya bunalimdadir ya çok mutlu ya da çok kederli vs. Duygu durumu karışık bunca insan bize hep genel olarak hayatın hakkını vermeyi öğütler ama... Peki arkadaşlar biz bu kadar okuyarak veya izleyerek hayatın hakkını mı veriyoruz yoksa sadece bir hayalet gibi başkalarıni mı izliyoruz... Hayatın hakkıni vermek nedir ?