Şöyle bir şey okudum çok hoşuma gitti; Sevdiğin insanlara karşı zor olmamak için o kadar basitleşiyorsun ki sana değer bile vermeye gerek duymuyor. Çok doğru bir söz..
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur.Hatta bana zaman zaman bunun tersi olmalı gibi gelir.Çok zeki birini ele al,hemen hiçbir zaman iyi olmadığını görürsün.