Bazen kendi kabuğuna çekilmeli insan!
Dış dünyaya kapatmalı.
Kötülüklere ve iyiliklere karşı…
.
.
Kapatmalı ki, iç dünyasında nelerle mücadele ettiğini,
Neleri kazandığını, neleri kazanamadığını,
Hissetmeli, anlamalı…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün bir anne kızına şöyle sormuş;
Eğer bir yumurta olsaydın kendini kime emanet ederdin ?
Kızı cevap vermiş; “Sana emanet ederdim…”
Bunun üzerine o kızın yerine koyup düşündüm. Acaba ben bir yumurta olsaydım kime emanet ederdim kendimi?
Uzunca bir düşünce tuhafından sonra anladım ki, ben yumurta olsam ancak kendime emanet ederdim…
Evet arkadaşlar şiir yazma konusunda iyi olmasam da bende bir şiir severim ve yazarım.
Ama sorun şu ki yazdığım şiirlere başlık bulamamam gibi bir sorunum var…
Yorumlarda buluşalım
Bir his var…
Nasıl desem…
Kara bir bulut gibi mi ?
Her tarafı saran sarmaşık gibi…
Nasıl desem…
Kör bir bıçağın saplanışı gibi mi ?
Kurşunun delip geçmesi gibi..
Nasıl desem…
İki duvarın arasına sıkışmış gibi mi ?
Ucu bucağı belli olmayan karanlık gibi…
Nasıl desem…
Dipsiz, bir kör kuyu gibi mi ?
Kuşun kırık kanadı ile çırpınışı gibi…
Nasıl desem…