"Yaşlılar,uzaklarda, başka yerlerde yaşayan insanlar, kötüler... Hepsi aşık olurlar."
...
Tuhaf gelebilir ama bu doğru. Çok güzel bir şey,değil mi ? Hepimizin eşit olduğunu gösteriyor. Aşk sayesinde fakirler zengin oluyor,zenginler de daha mutlu."
Arkadaşlarımdan onlara söylemeden almamam gereken şeyleri aldım ve bunu yapmamam gerekirdi. Ama sen de haydutlara yardım etmiştin, hatırlıyor musun? Hepsinin kötü olmadığını ve eve ekmek götürmek için bazen biraz yanlış davranmak zorunda kaldıklarını biliyordun.