Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Aşık olduğun zaman gözlerin daha iyi görmüyor belki ama bir yerlere çarpmaktan daha az korkuyorsun.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Reklam
"Yaşlılar,uzaklarda, başka yerlerde yaşayan insanlar, kötüler... Hepsi aşık olurlar." ... Tuhaf gelebilir ama bu doğru. Çok güzel bir şey,değil mi ? Hepimizin eşit olduğunu gösteriyor. Aşk sayesinde fakirler zengin oluyor,zenginler de daha mutlu."
Sayfa 126·Kitabı okudu
Ve aşk her zaman iyi bir haberdir Mafalda.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Arkadaşlarımdan onlara söylemeden almamam gereken şeyleri aldım ve bunu yapmamam gerekirdi. Ama sen de haydutlara yardım etmiştin, hatırlıyor musun? Hepsinin kötü olmadığını ve eve ekmek götürmek için bazen biraz yanlış davranmak zorunda kaldıklarını biliyordun.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Doğru anladıysam, vazgeçilmez olan şeyler insanın hayatta kalmasını sağlayacak kadar önemli olmalı.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam