Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Bir bebeğin beyni vardır, ama fazla bir şey bilmez. Bilgiyi sağlayan tek şey deneyimdir ve dünyada ne kadar uzun kalırsan o kadar deneyim elde edersin.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Reklam
"Ne olursa olsun," dedi Korkuluk, "ben kalp değil beyin istemeliyim; çünkü aptal biri kalbi olsa bile onunla ne yapacağını bilemez." "Ben kalp almalıyım," diye karşılık verdi Teneke Adam, "çünkü beyin insanı mutlu etmez, oysa mutluluk dünyadaki en güzel şeydir."
Sayfa 28·Kitabı okudu
Evlerimiz ne kadar kasvetli ve gri olursa olsun, biz etten,kemikten yapılmış insanlar çok güzel de olsa başka bir ülkede yaşamaktansa kendi topraklarımızda olmayı tercih ederiz. İnsanın evi gibisi yoktur.
Sayfa 18·Kitabı okudu

Kayıp Ayraç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
4 saatte okudu
·
2025 26. kitabı
Paola Peretti
8.5/10 · 15,7bin okunma
"Korkarak yaşamak, yaşamak değildir, Mafalda."
Sayfa 195·Kitabı okudu
Reklam