Eda Türk

Eda Türk
@eda_turk
İnsanın insana en çok benzediği çağ, çocukluk galiba.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın, dünyaya hazırlanırken, noksanlarının ve hazırlıksızlıklarının bulanık suyunda çırpınmaktan başka bir şey yapmadığını sanıyoruz. Oysa insan bu çamurda büyüyor ve büyürken tanık olduğu her şeyi vakumlayıp, konsantre hale getirip saklıyor. Hatta bu çamurun içinde kendini yaratıyor; çamurun kendisi oluyor.
Edebiyat
İnsan beyni mükemmel bir çiftçi; ekip biçiyor... Sonunda, olan biten her şeyi anlıyorsun. Anlamak çok tehlikeli bir şey...
Edebiyat

Eda Türk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
5 saatte okudu
·
2025 14. kitabı
Thomas Mann
6.4/10 · 4.670 okunma
..gitmek kadar geri dönmenin de imkânsız olduğunu görüyordu.
Edebiyat