Eda BİRCAN

Eda BİRCAN
@edaabircann
"Beni ben yapan en büyük değerin ve umudumu diri tutanın kitaplar olduğunu anladığımdan beri okuyorum."
Niçin herkes iyi değil ve niçin dünyada sürekli kötü şeyler oluyor anlayamıyorum.
Sayfa 69
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sonuna kadar savunabilirim :)
İstedikten ve uğraştıktan sonra her şeyi yapabilir ve ne istersen olabilirsin.
Sayfa 62
Edebiyat
Bazen gerçekten birine çok ihtiyaç duyuyorum.
Sayfa 51 - Yapı Kredi Yayınları, Ekim 2016
Edebiyat
Ne çok isterdim..
Keşke dünyada hatta yeryüzünde hiç kötülük olmasa da her şey, her iyi isteğimiz gerçek olsa.
Sayfa 46
Edebiyat
Her zaman insan son sevgisini en büyük sevgi sanar.
Sayfa 34
Edebiyat