Eda BİRCAN

Eda BİRCAN
@edaabircann
"Beni ben yapan en büyük değerin ve umudumu diri tutanın kitaplar olduğunu anladığımdan beri okuyorum."
çoğu kez.
Bazen bir insanı çok iyi tanıdığımı sanıyorum. Ama yanılıyorum.
Sayfa 31
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her zaman bir şeyleri bekleyerek yaşıyorum.
Sayfa 31
Edebiyat
Çünkü insanlar her zaman mutlu olamazlar. Mutlu olmak istiyorsanız mutlu olmak için çabalayın ve mutlu olacak sebepler bulun.
Sayfa 27
Edebiyat
Bekleyin.
Her şeyin bir zamanı var, sırası var.
Sayfa 19
Edebiyat
İster acıklı, ister mutlu; ister uzun, ister kısa...Film bitiyor bir gün.Olması gereken, olması gerektiği 'zaman' da oluyor...
Sayfa 11
Edebiyat