Eda Nur

Eda Nur
@edaanur_
“... artık bu hayatı savaşmaya değer görmüyordum.”
Sayfa 106·Kitabı okudu
Reklam
“Ne gözlerimde yaş vardı, ne zihnimde bir düşünce, bir duygu.”
Sayfa 65·Kitabı okudu
“Sessiz, sakin, için için bir ağlayıştı bu; gözyaşı akıtmadan, gönülden bir hıçkırış.”
Sayfa 70·Kitabı okudu
“Bahtımın hep kapalı oluşuna sebep neydi? Yaşamak, başkaları kadar benim de hakkım değil miydi?”
Sayfa 53·Kitabı okudu
“... dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu.”
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam