eda bal

"Hayatı anlıyorum," dedim. "Sadece kabullenemiyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

eda bal

, bir kitap okudu
8/10
·204 syf.·
Beğendi
·
2026 41. kitabı
Alper Canıgüz
8.1/10 · 13,2bin okunma
Her neyse; hayat her durumda sonu kötü biten bir hikaye değil midir zaten?
Tanrı bile bir yerden başlamak zorundadır.
Kafanızı ezmesini beklediğiniz biri sizi kucaklayıverirse onu kendinize dünyadaki herkesten daha yakın hissedersiniz.