“Şimdi kendimle de ,insanlarla da ilgili bir şeyler söyleyebilirim,çünkü anlamaya ,karşılaştırma yapmaya başladım.Eskiden öylesine yaşıyordum,karşılaştırma yapacak durumda değildim.Bizim dünyamızda herkesin yaşamı aynıdır.Ama şimdi başkalarının nasıl yaşadığını görüyorum ,kendimin daha önce nasıl yaşadığımı hatırlıyorum, içimi acıtıyor bu ,ağır geliyor bana.”