Kitabımıalıpgeliyom

Kitabımıalıpgeliyom
@edadaily
Asabiyet var ama duygusalım
Bir gülümseyişinin anısını saklamak bile çok zor. olaca
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben artık kim olduğumu pek bilmiyorum, hayatta nerede olduğumu bilmiyorum, yaşımı bilmiyorum. Hep otuz yaşında olduğumu zannediyorum ve her şeyle alay ediyorum. Kocaman bir oyunun içine demirlemişim gibi geliyor, ciddi değilim, hiçbir şeyi ciddiye almıyorum. Aptalca şeyler yapmaya ve yazmaya devam ediyorum. Yolum çıkmaz sokakta bitiyor, hayatım çıkmaz sokakta son buluyor.
Ziyan olan vaktin arkasından ağlamanın faydası yok.
İnsan en yakınından bile kaçmalıymış meğer . Uzağa, çok uzağa.
Benim gidesim yoktu,senin kalasın yokmuş meğer.