Eda Melisa

Eda Melisa
@edamelisa
• Kendimden hallice
Bir Ömür Nasıl Yaşanır ?
Kitabı bitirdikten sonra durup bir aynaya baktım.. Ben daha yolun başında bile değilim dedim. Bazı şeyler için geç kaldığımı hissini farketmek üzdü beni.. Olsun yine de hiçbir zaman bunun farkına varmamak daha da üzücü olabilirdi. Şöyle bir beni kabuğumdan çıkmaya zorlayan bir kitap oldu.. İyiki de okumuşumm..
Psikoloji
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Uzaklara gitmek için okumaktayım..