O zaman, sana göre ölü olduğuma göre, neden ölmekten hoşlanmayayım, sen benden gitmiş olduğuna göre, neden ben de artık yoluma gitmeyeyim? -Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır.. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kaçının, montonluktan uzaklaşın. Yüzünüz ifadesiz kalmasın..
Hayallerine âşık ol ama bunu saplantı haline getirme. Karşılık bulamadığın zaman yoluna devam etmelisin.. Hayatın bize sundukları ile yetinmeyi bilmelisin ..