Azimli, disiplinli, hırslı bir avukat olan Dannie, mükemmel geçen iş görüşmesinden sonra sevgilisi ile çıktığı yemekte nihayet evlenme teklifi alır. Her şeyin güzel ilerlediği gecede içi geçen Dannie, uyandığında kendini hiç bilmediği bir çatı katı dairede, hiç tanımadığı bir adamın yanında bulur. Ulusal bir kanalın olduğu televizyonda ise tarih bulunduğu tarihten beş yıl sonrasını göstermektedir. Ne olduğunu, neler döndüğünü anlamaya çalışırken kendini o yabancı adamın kollarında bulur. Karşı koyamayacağı kadar yoğun duygular doğrultusunda kendini bırakır ve tekrar gözünü açtığında yine kendi zamanına döndüğünü fark eder. Yıllarca her şey seyrinde ilerlemeye devam eder ta ki Dannie, o yabancı adamla gerçekten karşılaşana kadar...
Tek bir günde çabucak bitirdiğim kısacık bir kitap oldu. Başlamadan önce güzel bir aşk hikayesi okuyacağımı düşündüm ama hiç öyle olmadı. Bir süredir romance okumamıştım o yüzden kendime Bu kitabı seçtim. Kesinlikle yanlış seçimmiş... Okurken romantik duygulardan çok kalp sıkışması hissettim. Yorumları okumadım, insanlar ne düşünüyor bilmiyorum ama ben üzücü bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Dannie'nin nişanlısına bağlı kalmaya çalışmasını, ondan vazgeçememesini ama aynı zamanda da onunla evlenmeye bir türlü cesaret edememesini o kadar iyi anlıyorum ki. Rüya mi yoksa önsezi mi bir türlü karar vermediği görünün onda nasıl duygular uyandırdığını, o adamın ona kısacık zamanda yaşattığı duyguyu nişanlısının yıllardır yaşatamamış olmasının altında kendine bile itiraf edemeden ezilmesini anlayabiliyorum. Her ne kadar anlasam da bu ilişki de tarafım Dannie değil. Nişanlısı David'in asıl mağdur olan olduğunu düşünüyorum. Adam kıza gerçekten aşıktı, onu seviyordu ve ona sürekli zaman tanıyordu. Dannie'nin sırf David hayatından çıkarsa ne yapar