Merhaba, bu benim ilk incelemem olacak. Kitap ilk başlarda hoşuma gitmemişti, dilinin ağır olduğuna dair incelemeler okumuştum ama kesinlikle öyle değil. Yazarın 'Aldatmak' kitabını da okumuştum ama aynı tarzda yazılmamış olması hoşuma gitti. Adından da anlaşılacağı üzere ölmek isteyen kişilerin hayatı anlatılıyor, yaşadıkları, travmaları... Kitaptan çıkardığım anlam ise hayatın bir şekilde devam ediyor oluşu... Bu bizim hayatımız, nasıl istiyorsak öyle yaşamalıyız. Kimse bizden daha değerli değil.