Eda

Aşık olmak istiyorsunuz,ama sevemiyorsunuz.Mutsuzluğunuzun sebebi bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir romantik olsaydım’yollarımızın ayrıldığını hissediyorum’derdim ama değilim,o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum.
Ama yüreğinde tuhaf bir sızı vardı.Böylesine alıştığı o yaşamdan ayrılmanın ona zor geleceğini hissediyordu.
-Tersine,daha çok acımak gerekir öyle birine. -Nasıl birine? -Seven birine.
O doyulmaz ilk anlar neden sonsuza dek sürmedi?