Eda

"İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum. Sevince de ölmelerinden korkuyorum."
Sayfa 58·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Unut Zezé,bir faydası yok. Yavaş yavaş unutacak, unutacaksın,ileride hatırladığında her şey o kadar uzak gelecek ki acı duymayacaksın.
Sayfa 33·Kitabı okudu
İnsanın sağlığı yerindeyken güneş ne kadar güzelleşiyordu!
Sayfa 33·Kitabı okudu
Bir şeylere inanmaya hazır olmadıkça her şeye baştan başlamak zordu.
Sayfa 179·Kitabı okudu
Acı cekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu