Eda

İnsan içindeki ışığa göre hareket eder, bundan ötesini kimse beceremez.
Reklam
Şu anda kafamı en çok kurcalayan şey, beni neden istedikleri. Beni kendim olduğum için istiyor olamazlar çünkü hala eskiden istemedikleri kişiyim. Demek ki beni başka bir şey için, benim dışımda bir şey için, ben olmayan bir şey için istiyorlar!
Sayfa 457·Kitabı okudu
Hayat büyük bir hata (bence), utanç verici bir maskaralık.
Sayfa 425·Kitabı okudu
''Vardığın hükümler, okuduğun kitaplarla paraleldir mutlaka.''
Sayfa 323·Kitabı okudu
(...)'' aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz.''
Reklam