Eda

Öyle güzeldi ki, kimse kederini göremezdi. Bir baba acısı fısıldardı arada bir. Uzak bir çocuğa tutunurdu. Hepimizi bu acıyla severdi.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık nasıl bir yalnızlık Hatice İnsan sevdiğinin ağlamasını özler mi…
Sayfa 44·Kitabı okudu
İnsan yaşlanınca Görüyor zamanı. Sonra çırpına çırpına Çocukluğuna koşuyor. Bir yaralı geyik Büyük yalnızlığa baka baka ölüyor.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Tanrım Yoksul evlerin dünyayı sevmesi Neden bu kadar kederli oluyor.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Bir tek bilmediğim yerler Acı vermedi. Keşke,diyorum İnsan,insanı hiç tanımasaydı!
Sayfa 38·Kitabı okudu