edbytc

edbytc

, bir kitabı okumaya başladı
Maksim Gorki
7.8/10 · 10,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niçin bizi kendileri gibi serbest sanıyorlar?
Sayfa 112·Kitabı okuyor
Her zaman iyi bir kalbe sahip ol. Çünkü bu hayatta hiçbir şey kaybolmaz; sadece şekil değiştirir ve zamanı geldiğinde sana geri döner. Attığın her adım, söylediğin her söz, içinden geçen her duygu bir iz bırakır. İyilik bazen hemen karşılık bulmaz, hatta çoğu zaman görmezden gelinir. Ama bu, onun değersiz olduğu anlamına gelmez. Sabırlı olan, niyetini bozmayan ve kalbini kirletmeyen insan, en sonunda bunun karşılığını mutlaka alır. Çünkü hayat, kimsenin emeğini ve içtenliğini unutmaz; sadece doğru zamanı bekler.