eda

eda
@eddaonall
sanat
Üniversite ilk sınıf
istanbul
2006
182 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
İnsan, hiçbir şeyi bilmediği için değil, her şeyi bildiği için mutsuz! Ben her şeyi biliyorum. Ve bunlar yürürken dengemi bozacak kadar ağır geliyor.
Sayfa 349·Kitabı okudu
Bilmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın tasvirini de yaparım, diyorum. Onun da anlatırım neye benzediğini. Ama yaşayamam!
Sayfa 348·Kitabı okudu
Yaşamak
En kötü kâbus bile iyidir hayatın kendisinden.
Sayfa 348·Kitabı okudu
Kabus
Kim kimi duymuştu ki zaten, bugüne kadar?
Sayfa 347·Kitabı okudu
Duymak
Ben de unutabilirsem kendimi, kim hatırlayabilirdi ki?
Sayfa 343·Kitabı okudu
Unutulmak