"Kendime koşmaktan yoruldum! Değişen bir şey yok.Zaman,zihnimi aynı karanlık kuyuya teslim ediyor yine.Kendimle kendim arasında kocaman bir uçurum var sanki.Kum zerresinden okyanusun en derinindeki çiğ damlasına, arzdan arşa,ışıktan karanlığa,sıcaktan soğuğa,canlıdan cansıza doğru gidilecek her yere gittim.Ama döndüğümde terkimde benden geriye bir şey kalmamıştı."