Allah'ı unutarak lüzumsuz konuşmalara dalmayın. Çünkü Allah'ı unutarak yapılan boş konuşmalar kalbi katılaştırır. Allah'tan en uzak olan kimse ise kalbi katı olandır." (Tirmizî, Zühd, 62
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tevbe edenin kalbinden çıkan ilk söz, acziyetinin itirafı olmalıdır. İçimizdeki sefil "ben"lik ten bir zerre kalmış ise, tevbe ve dua gayesine varamamış demektir.
Ben bağrı yanık bir bedenden ibaretim. yürüdüğüm yollarda, aldığım yaralar yaşındayım. Hakîkatte özveriyle işlenen ömür çizgimi zayi edecek işler hasebiyle Rabbime karşı mahcubiyet doluyum. Yani anlayacağın ben; kuruyacak bir suyun mahkumu, aciz bir kulum.. Sen 'in kulun.. Bu çağ yordu kalbimi, ruhumu, düşüncelerimi, duygularımı.. ne nerde nasıl olması gerek idrâk edemiyorum artık.. Yürü yâ kulum' diyeceğin yol hangisiyse kalbimi oraya meylettir, gayrısı ile kalbimi yorup zulmetmeme izin verme...