"İnsan en çok veda vakitlerinde konuşur bilir misin? Aynı zamanda en çok da o zaman susar. Veda, içtekileri yüzeye çıkaran bir zeytinyağı damlası işlevi görür. Kimileri zihninin kıyısına dökülenleri foşur foşur akıtır, kimileri de ağzında gizler. Asla ortası yoktur! Ya çok konuşursun veda ederken ya da çok susarsın!"