“Yüreğini kolla Aureliano ölmeden çürüyorsun.” Ölmeden çürümek diyorum. Şu sıra herkesin kendi muhasebesini yapması lazım belki de. Çünkü evet değerlerimiz, bizi biz yapan şeyler önemini yitirdi. İnsandan geriye et ve kemik kaldı. Silkelenme zamanı ey insan oğlu. Yüreğinizi kollayın ! Yüzyıllık Yalnızlık