Yine, yeni yeniden herkese selaaamm.
Bugün sizlere Cihad Kök tarafından kaleme alınan "Uyuyunca Geçmeyen Şeyler Var " kitabı ile geldim...
Dert, keder, aşk acısı, hastalık hayatta başımıza gelen her türlü olumsuzluk uyuyunca geçer mi sizce?
Yaşananlar bir uyku sonrası unutulup gider mi peki?
Keşke olsa, ama olmuyor işte ...
Yazarımız da tam bu noktada içsel bir yolculuğa çıkarmış bizleri.
Duygusal çöküşler sonucu olanı kabullenme, ve kendimize gelebilme süreçlerini irdelemiş.
Ne kadar unutmaya ve kabullenmeye çalışsak da, yüreğimizi acıtan şeylerin bizleri içten içe ne denli yıprattığını samimi bir dille kendi hayatından örneklerle anlatmış.
Güçlü duruşumuzun arkasında sakladığımız hayal kırıklıkları, bencil çıkarcı ilişkilere karşı tahammül eden tavrımız, yaşadıklarımıza nasıl sabrettiğimiz kitabı okurken gözümüzün önünden geçiyor.
Hayatta karşılaştığı güçlükler sonrası, kendine gelmeye çalışanlar, içsel bir yolculuğuna samimi bir dille kaleme alınan kitapla çıkmak isteyenler kitaba şans verebilirler...