Edip Ferhan Çiftci

Edip Ferhan Çiftci
@edipferhan
EFSA Yayıncılık - Avare Yayınları Genel Yayın Yönetmeni Kitap basımı için iletişime geçebilirsiniz... Son Sahne Yalnızlığımın

Edip Ferhan Çiftci

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2026 15:06
·
2026 5. kitabı
Ahmet Selçuk İlkan
9/10 · 19 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
​İşte gidiyorsun Merdivenlerde bir ölüm sessizliği Kül rengi yağmurlar sokaklarda Üzerinde en çok sevdiğim ceketin En acısı Unut gitsin der gibi ıpıslak kirpiklerin Ve ilk defa Bu kadar aceleci Ellerin, ayakların, gözlerin Söylenecek ne varsa bitti - doğrudur Artık bu saatler Kanadı kesik bir sevdanın Kalemi kırık bir aşkın Ve sayfaları yanık bir romanın sonudur
Sayfa 97 - ~İşte Gidiyorsun Şiiri·Kitabı okudu
Şiir
Yarın gideceksin Bulutların mavisi gidecek Düşlerimin pembesi sönecek Ve bütün yeşiller bana küsecek biliyorum Sensizliğin gölgesi vuracak yürüdüğüm her sokağa Zamansız bir yağmur ıslatacak gözlerimi Ezberlenmiş şiirler kesmeyecek beni Şarkılara sığınacağım, sığmasam da hiçbir şarkıya Ve bir bebek ölüsü yüreğim Gömülecek hatıralara
Sayfa 94 - ~Yarın Gideceksin Şiiri·Kitabı okudu
Şiir
Bu nasıl ayrılık, bu nasıl veda? Gözlerin kal diyor, dudakların git Bakışın anahtar, sözlerin kilit Ellerin aç diyor, dudakların git ​Ayrılık dönüşü olmayan bir nehir Yalnızlık yıkılmış bomboş bir şehir Kaç sevda kül oldu böyle kim bilir Gözyaşın kal diyor, dudakların git ​Gidersem bir daha dönmeyeceğim Kalırsam kalbime yenileceğim Çözemedim seni delireceğim Gözlerin kal diyor, dudakların git ​Duvardan insin mi resimlerimiz? Yabancı olsun mu isimlerimiz? Ya deli dolu gecelerimiz? Anılar kal diyor, dudakların git ​Bu roman da biter belki birazdan Ne aşklar yıkıldı gururdan nazdan Ağlıyor besteler yine hicazdan Şarkılar kal diyor, dudakların git
Sayfa 93 - ~Gözlerin Kal Diyor Şiiri·Kitabı okudu
Şiir
Can cana Ten tene değmeden Yani sevişmeden Ne varsa eksik Ne varsa kesik Bunu öyle yazmalı Oymalı yüreğini aşk Hep acıtmalı Sevişmeli nefes nefese Gece gündüz Hiç doymamalı ​Kalacaksa Kızgın bir alev avuçlarında Alnındaki terden kalmalı Ve yüreğinde Aşktan tutuşan bir yangın olmalı Ve insan Vahşi atlar gibi Bulunca ruh ikizini Ona çırılçıplak koşmalı Kollarında ölmeli her gece Ve her sabah sevişerek Yeniden doğmalı
Sayfa 89 - ~Vahşi Atlar Gibi Şiiri·Kitabı okudu
Şiir