Semire, Yaşar, Lorin... üç kuşak... üç kara yazgılı kadın... Bumerang gibi kendine dönen bir ah... ve bu üç kadının aslında yaşanamamış, geç kaldıkları hayatları... Döngüyü kırmayı başarabilecekler mi dersiniz?
Yazarın" Eğer Yaşarsam " kitabının devamı olan Sen Gittiğinde kitabını çok beğendim. Duygusal bir kitap. Mia ile genç starın hayatları , tesadüfen yeniden kesişirken, onlar hayatta tesadüfün olmadığını anlarlar.