Şevvall

Şevvall
@edsem
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Öyleyse gidin,uçun nereye isterseniz, özgür olun!"
"Neden bugüne kadar bilememiştim mutluluk vermenin ne kadar kolay ve ne kadar iyi olduğunu!"
"Çünkü ancak yazgısını bir sır gibi yaşayanların gerçek anlamda hayatta olduğuna inanıyorum."
"Kendini bir kez keşfeden kişi,bu hayatta hiçbir şey kaybetmez. Ve kendi içindeki insanı anlayan kişi,tüm insanları anlar."