Şevvall

Şevvall
@edsem
"Öyleyse gidin,uçun nereye isterseniz, özgür olun!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neden bugüne kadar bilememiştim mutluluk vermenin ne kadar kolay ve ne kadar iyi olduğunu!"
"Çünkü ancak yazgısını bir sır gibi yaşayanların gerçek anlamda hayatta olduğuna inanıyorum."
"Kendini bir kez keşfeden kişi,bu hayatta hiçbir şey kaybetmez. Ve kendi içindeki insanı anlayan kişi,tüm insanları anlar."
"Bu konudan hiçbir dostuma bahis açmadım; içimin ne kadar ölü olduğunu asla tahmin edemedikleri gibi şimdi nasıl çiçek açtığını da asla bilemeyecekler."