Hayatta tek günah vardır. O da hırsızlıktır. Diğerleri hırsızlığın türevidir. Bir insanı öldürdüğünde hayatını çalmış olursun. Karısının elinden kocasını.. Çocuklarının elinden babalarını çalmış olursun..Yalan söylediğin zaman insanların elinden gerçeği öğrenme hakkını çalmış olursun… velhasıl hayatta çalmaktan daha kötü bir şey yoktur….