Ali bayram

Ali bayram
@edvardd
Hayata pozitif bakan Hayat sevgiyle güzeldir
lisans
İzmir
İzmir
3 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Hayatta tek günah vardır. O da hırsızlıktır. Diğerleri hırsızlığın türevidir. Bir insanı öldürdüğünde hayatını çalmış olursun. Karısının elinden kocasını.. Çocuklarının elinden babalarını çalmış olursun..Yalan söylediğin zaman insanların elinden gerçeği öğrenme hakkını çalmış olursun… velhasıl hayatta çalmaktan daha kötü bir şey yoktur….
Hayat
Reklam
“Bir kadını sırf güzelliğinden ötürü sevmek mümkün mü? Bu bir heykeli sevmek gibi bir şey olmaz mı?” Lev Tolstoy
Edebiyat
“Seninle biz artık düşman bile değiliz” Nazım Hikmet
Şiir
“Aslında hiçbir şey yasa dışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu.” 1984
“Ne kadar az bilirsen o kadar rahat uyursun.” Gogol
Reklam