Kitabın gidişatı güzeldi baya akıcı ama şöyle bir şey yaşadım son 25 sayfayı okumadan önce oraya gelene kadar falan evet güzel kitap ama biraz abartıldı mı sanki diye düşünmedim değil.. ama bahsettiğim şu son kısım varya.. özellikle son bölüm dehşet kurgulanmış ve yazılmış. Kesinlikle muhteşemdi. Otuz yedi de çok iyiydi ama Sezin o kitaptan sonra kalemini o kadar geliştirmiş ve o kadar iyi kullanmış ki son üç beş sayfa tüm kitabı bir anda nasıl değiştirebilir ya şoklar içerisinde okudum. Olaylar, olayların birbine bağlanış biçimi, kitabın bestesi her şeyiyle muhteşem olmuş. Sezin henüz 26 yaşında ve yalnızca ikinci kitabı On Dün Önceki kız.. bu kadar iyi yazması beni hayretler içerisinde bırakıyor. Umarım seni daha çok okuma fırsatım olur. Gurur duyuyorum seninle