Çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ediyorum. İki farklı hikaye iki farklı uçta yaşamlar… hiç bir şey yapmamanın çok şey yapmak olduğunu tekrar hatırlan bi hikaye. Akıp giden farklı bir şekilde sizi içine çeken ve yaşayışınızı gözden geçirmenizi mecburi kılan usta kalemden usta eser. Okurken gülün kokusu alınır mı? Garip ama alındı
Rahmetle
Bir kitap bazen sayısız insanla canlıyla empati yapıp bir karasinekle yapamadığınızı gösterir size . “İnsan ırkının sanat tarihinde,bir kişi bile bizi tablolara dahil etmeyi düşünememiş “