•Bu kitap hüzün oldu yüreğimde…
•Bazı kitaplar okunmalı, okutulmalı Nişancı da tam öyle bir kitap. Gerçekleri bilmek, tarihini bilmek, yalan yanlış bilgilerle yıkanmış beyinlerin neyin ne olduğunu öğretmek gerek. Bunun için de bu eseri iyice anlayarak ve sindire sindire okumak şart.
•Ne çok kişi ölmüştü, ne çok kişi öldürülmüştü bir avuç toprak için. Çok şey istenmemişti oysaki tek amaçları kendi bölgelerinde, kendi içlerinde birlikte iyi bir yaşam sürmekti…
•Eli silah tutan herkes savaşmaya hazırdı. Canı pahasına savaşacaklardı toprakları uğruna. Kendi dillerini,topraklarını, kültürlerini özgürce yaşamak için savaştılar kanlarının son damlalarına kadar. Ortalık adeta can pazarına dönmüştü.
•Kitap sadece o dönemin isyanını anlatmıyor birbirine deliler gibi aşık Zel ve Cem’in hiç kavuşulmayan aşk öyküsünü de anlatıyor. Ah Zel! Seni hep yüreğimde hissedeceğim:(
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım
seninle kalacağım
seninle okuyacağım
ve seni güneşli hayranlığında öpeceğim
eğer bulutlar izin verirse...