Esma

Esma
•Welat xemgîn û ez xemgîn im. 𓃵 anitsayac.com
@eesma16·
·
sabitlendi
Seviyorum seni, Çıldırasıya...
Sayfa 38
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bocalıyorum..
Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?
Alıntı
Tanrı’nın varlığı ya da yokluğu evrenle ilgili bilimsel bir olgudur, uygulamada olmasa bile prensipte keşfi mümkündür.
Alıntı
Ve sonunda bizlere kaçırmak için sadece akıl kalır..
Alıntı
Zayıf zihinleri köleleştiren aşağılık önyargıların yol açtığı bütün korkuları üzerinden at. Mantığı bulunduğu yuvasına sıkıca oturtarak düzelt ve her olay ve düşünce için onun mahkemesine başvur. Tanrının varlığını bile cesurca sorgula; çünkü eğer bir Tanrı varsa, mantığa olan saygıyı gözü kapalı korkudan daha çok takdir edecektir.
Alıntı