"Keşke ölü insanlar ölü kalsa. Neden ben ve içimdeki güzellik ölüler tarafından yönetilsin? Güzellik canlıdır ve ebedididir. Lisanlar gelip geçicidir. Ölülerin tozudur."
Kızı düşünmek onu yüceltip saflaştırıyordu, onu daha iyi birine dönüştürüyor ve daha iyi biri olmaya teşvik ediyordu. Bu onun için yeni bir şeydi. Onu daha iyi birine dönüştüren hiç bir kadınla tanışmamıştı.